1. Influenţa corporaţiilor multinaţionale asupra mediului internaţional
  2. Modalitati de internaţionalizare a firmei – studii de caz
  3. Societatea mixtă ca formă de internaţionalizare – studiu de caz
  4. Strategia de externalizare a activităţilor – studiu de caz
  5. Strategia implantării în străinătate (Studiu de caz).
  6. Târguri şi expoziţii internaţionale – studiu de caz
  7. Promovarea pe pieţele asiatice
  8. Cooperarea internaţională în domeniul serviciilor
  9. Responsabilitatea socială – studiu de caz
  10. Cooperarea în activitatea de cercetare şi dezvoltare
  11. Alianţe de marcă între firme
  12. Cartelul pe piaţa internaţională – studiu de caz
  13. Mediul internaţional de afaceri – studiu de caz
  14. Tehnici de prospectare a pieţelor externe
  15. Formele politicii de produs pe piaţa externă
  16. Strategii şi tehnici de negociere pe plan mondial – studiu de caz.
  17. Transportul aerian – studii de caz
  18. Transportul multimodal
  19. Operaţiuni buy back – studiu de caz
  20. Efectele practicării reexportului
  21. Factorii de expansiune ale operaţiilor în contrapartidă
  22. Operaţiunile buy back -studiu de caz
  23. Tipologia operaţiunilor de reexport
  24. Cooperarea în cercetare – dezvoltare – forme, modalităţi de exapansiune
PROPUNERI TEME LUCRARE DE LICENTA MANAGEMENTUL AFACERILOR INTERNAŢIONALE 2022