Corecție ortografică, corecția punctuatiei, îmbogățirea cuvintelelor cu diacritice pentru lucrări de licență, lucrări diplomă, lucrări de disertație master, lucrări grad, teze doctorat.  

Scrierea într-un stil şi ton academic adecvat poate avea un impact substanţial asupra evaluării lucrării sau asupra posibilităţii acesteia de a fi publicată.

Una dintre specialităţile noastre este îmbunătăţirea tonului şi a stilului academic ale lucrărilor clienţilor noştri. 

Echipa noastră de academicieni experimentaţi au cunoştinţele şi expertiză necesară într-o gamă largă de subiecte pentru a te ajută să îţi stabileşți un ton adecvat în ceea ce priveşte redactarea unei lucrări.  

Îţi prezentăm câteva sfaturi utile pentru a dezvoltă un ton şi un stil adecvat pentru scrierea lucrărilor academice.

-Evita prescurtările, colocviasmele şi pronumele personale. -Dacă nu este parte dintr-un citat direct dintr-o sursă diferită, nu ar trebui să existe prescurtări prezente în textul academic.

-Trebuie să ai grijă şi cu alegerea adjectivelor pentru a evita colocvialismele. S-ar putea să auzi multe cuvinte folosite des de către studenţi însă acestea nu ar trebui folosite într-un context academic.   În scrierea academică nu se folosesc pronume personale deoarece creează un ton informal şi face că scrisul să sune subiectiv spre deosebire de obiectiv cum ar trebui. Pronumele la persoană a treia sun, totuşi, permise.  

Alte elemente care ar trebui să fie evitate sunt:

– Hiperbolele

– Imprecizia

– Folosirea cuvintelor sau experiențelor proprii

– Vocea pasivă care nu este necesară

– Vulgarismul  

Ce să scrii într-o lucrare academică

-Vocabular avansat. Arată că deţii un vocabular avansat în alegerea ta lexica. Acest lucru va da impresia că ai anumite cunoştinţe şi ajută la stabilirea stilului academic potrivit.

-Folosirea unei terminologii pentru a arăta înţelegerea subiectului. Folosirea unei anumite terminologii şi a unui limbaj tehnic te va ajută să comunici mai bine tema lucrării. Acestea fiind spuse, trebuie să te asiguri că foloseşți acest tip de limbaj doar când este necesar. Folosirea incorectă a nimenclaturii poate avea şi un efect negativ şi poate da o impresie greşită.

-Folosirea corectă a abrevierilor şi a acronimelor. Înainte de a folosi abrevieri sau acronime, introduce termenul integral în primul stadiu urmat de o abreviere sau acronim în paranteză. De exemplu, poţi scrie Federal Bureau of Investigations (FBI) după care poţi folosi formă abreviată, în această instanţă FBI.

-Stilul adecvat de citare este imperativ pentru a stabili un ton academic de scriere. Citarea incorectă sau neadecvată va avea efect negativ asupra notei finale sau asupra eforturilor de a publică lucrarea. Asigură-te că eşți familiar cu toate nuanţele şi caarcteristicile stilului de citare ales.

-Foloseşte gramatică, punctuaţie şi ortografie perfecte. -Corectează-ţi lucrarea sau foloseşte un serviciu de corectare şi editare. Unele elemente mici pot dăuna calităţii şi integrităţii piesei mai mult decât problemele de gramatică sau de punctuaţie sau formatarea slabă.  

Contactează sprijin din partea unui serviciu profesionist de corectare şi editare pentru orice lucrare de licenta de nota 10 in anul 2022.

Dacă doreşți că cineva să îţi corecteze şi să îţi editeze lucrarea de licenta într-un ton şi stil academic, poţi să ne contactezi pe noi pentru a te ajuta.